Trainingen op maat

One Minute Coaching trainingen zijn er in diverse vormen.

De One Minute Coaching training leert deelnemers om elkaar te coachen en feedback te geven in het moment, met de Customer Care training (60 seconds to Impress) leer je medewerkers beter om te gaan met klanten en de Communicatie training voor teams Straight Talking – Klare Taal geeft inzicht in het verbeteren van de communicatie in teams waardoor teams beter samenwerken. Uiteraard maken wij deze training voor u op maat en en incompany. Wilt u een training op maat?

Neem contact op

One Minute Coaching op maat

Als leidinggevende wil je dat je team en de medewerkers in je team het beste uit zichzelf halen.Je wilt motiveren en inspireren in het moment zonder ellenlange gesprekken te voeren. De training One Minute Coaching geeft je de kans om meer uit jezelf, de individuele medewerker en je team te halen.

Hoe?

Door ‘one minute at a time’ een medewerker in zijn mentale stemming (mindset) te beïnvloeden. Dat doe je in het moment, zodat je direct inspeelt op de mentale processen.
Bekijk hier in slechts 1 minuut per video een voorbeeld van:

Je coaching zal beloond worden door topprestaties van je medewerkers. Onze trainingen worden gegeven door trainers die veerkracht laten zien. Trainers die als geen ander weten hoe je in ‘One Minute’ het beste uit een ander kan halen.

Voor wie?

Teamleiders, supervisors en managers die graag in een korte tijd het beste uit hun mensen willen halen kunnen met handvatten uit One Minute Coaching direct aan de slag.

Neem contact op

 

60 Seconds to Impress
Customer Care

Deze training is perfect voor Contact Centers en Customer Care afdelingen.

De training 60 Seconds to Impress is ideaal voor in- en outbound salesgesprekken, sales en after-sales gesprekken en inbound klachtafhandeling.

Een goed klantgesprek voeren is een vak. Elke call geconcentreerd uitvoeren en steeds opnieuw de uitdaging aangaan om ieder telefoongesprek succesvol te laten verlopen, is topsport. Hoe zorg je ervoor, als professional, dat gesprekken met klanten leuk zijn en blijven?

Met onze training 60 Seconds to Impress trainen we de mentale veerkracht van medewerkers met intensief klantcontact. Hierdoor leren agents in ieder gesprek de negatieve spanning om te zetten in positieve energie. Hoe? Door altijd – ongeacht het verloop van het gesprek- positief in de klantrelatie te blijven.

De onconventionele aanpak in de training werkt want:

  • Het leidt tot meer betrokkenheid bij de medewerkers en daardoor bij de klanten
  • Na een korte awareness-sessie van 1,5 uur trainen de medewerkers direct on-the-job, onder begeleiding van de eigen teamleiders en de trainer One Minute Coaching
  • Binnen een aantal uur is het verschil in klantcontact merkbaar in beleving en betrokkenheid, leidend tot een hogere medewerker- en klanttevredenheid

Voor wie?

De training 60 Seconds to Impress is ideaal voor in- en outbound sales gesprekken en after-sales gesprekken en inbound klachtafhandeling.

Neem contact op

Training Straight Talking – Klare Taal
Teamtraining

Hoe creëer je zelfsturende teams die goed samenwerken en goede resultaten halen? Met de training Straight Talking – Klare Taal leren medewerkers de mentale stemmingen van collega’s te herkennen en erkennen. Van daaruit kunnen zij bepalen wanneer het belangrijk is om in te gaan op de inhoud en wanneer juist niet.

Ze leren echt naar elkaar te luisteren en elkaar aan te spreken op houding en gedrag. Altijd vanuit de positieve invalshoek. Collega’s in het team worden door de training uitgenodigd te communiceren vanuit hun intuïtie en vanuit hun kracht. Kies voor Straight Talking – Klare Taal voor krachtiger teams!

De aanpak: Na een korte scan waarbij de gesprekken met medewerkers al snel een indicatie geven van leerbereidheid, mentale veerkracht en beïnvloedingskracht, wordt het team in een classroom omgeving getraind. Vervolgens volgt een aantal weken later een training on-the-job. Door de training ontstaat een gemeenschappelijke taal binnen de teams, waardoor ze meer slagkracht ontwikkelen en doelgerichter samenwerken.

Voor wie?

De training Straight Talking – Klare Taal is:

een ideale teambuilding voor zelfsturende teams waarin medewerkers en collega’s binnen afdelingen/bedrijven effectiever moeten communiceren en samenwerken.

Neem contact met ons op

Soorten trainingen

Naast onze open trainingen en kennismakingsworkshops bieden we One Minute Coaching ook aan in andere vormen. Bekijk de mogelijkheden hieronder of neem contact met ons op voor een training op maat.

Neem contact met ons op

Incompany awareness sessies

(duur:1,5 uur)

De deelnemers leren en ervaren in korte tijd de basisprincipes van One Minute Coaching. De persoonlijke mindset en de manieren om deze zelf te bedienen staan centraal. Het verhoogt de effectiviteit van het beïnvloeden in het ‘hier en nu’, waardoor medewerkers zich flexibeler opstellen en zich sneller committeren aan opdrachten.

Neem contact met ons op

Interactieve workshops

(duur: 1,5 tot 3,5 uur )

In deze workshops gaan de deelnemers aan de slag met de vier mentale stemmingen en de communicatietechnieken. Trainingsacteurs faciliteren op speelse wijze technieken om de mentale stemmingen van de ander te herkennen, erkennen en te beïnvloeden. Concrete praktijksituaties vormen de basis van deze workshops en nodigen alle deelnemers uit te oefenen.

Neem contact met ons op

Trainingen 60 Seconds op de werkplek

(duur: 2 tot 3,5 uur)

Teamleiders en supervisors trainen met One Minute Coaching on-the-job om de mentale stemmingen van de medewerkers te herkennen, erkennen en beïnvloeden. Door direct na een call de mindset van de agent te coachen, raakt de agent eerder gecommitteerd en worden klantgesprekken effectiever. Dit geeft resultaatverbetering op NPS, sales en klanttevredenheid.

Neem contact met ons op

Ambassadeurssessies

(duur: 2 uur)

Ambassadeurs zijn leidinggevenden die het geleerde borgen binnen de eigen organisatie. Ze voelen zich verantwoordelijk voor het implementeren en vasthouden van het gedachtegoed van One Minute Coaching. In enkele ambassadeurssessies wordt er getraind om effectiever om te gaan met de waan van dag, kenmerkend voor de afdeling, de business unit of het bedrijf.

Neem contact met ons op

RSS