Cases
One Minute Coaching in de praktijk. De teamleiders van KPN laten zien hoe je One Minute Coaching on-the-job toepast. Zij zijn getraind in het direct aanspreken en coachen van de medewerkers. KPN: “De winst zit het erin dat je in een korte tijd heel veel mensen positief kunt beïnvloeden”. Hierdoor verbeteren sales en service resultaten.
Eneco heeft gebruik gemaakt van het 60 Seconds to Impress programma voor de medewerkers van de Customer Service afdeling. Het doel daarvan was de klanttevredenheid van deze afdeling te vergroten.
Bijgaande link geeft een impressie van de training.
De back offices van veel banken hebben het zwaar. Het gaat veelal om zeer ervaren mensen die op basis van specialistische kennis goed werk doen voor de bank en hun klanten. Deze mensen hebben de gewoonte ontwikkeld om te wachten op….
Pricewise is street-wise. Een sexy en snel bedrijf met veel jonge mensen die Pricewise vaak als een ‘tussenstation’ zien in hun persoonlijk ontwikkeling. Veel verschillende disciplines: IT, klantenservice, marketing, sales en acquisitie komen bij elkaar…
Bij het facilitair Contact Center van Xerox in Enschede hebben de teamleiders na overleg met Anita Boschman, Manager Innovation & Business Improvement, getraind met het toepassen van het One Minute Coachen on-the- job…
Onze klanten
Reviews
Bekijk hieronder de laatste 5 reviews van eerdere deelnemers aan onze trainingen. Bekijk hier alle reviews. Laat hier een review achter als je een training hebt gevolgd.
Victor weet met zijn enthousiaste aanpak en eenvoudige model direct iets los te maken. Hier kun je echt iets mee in de dagelijkse praktijk!
Interactieve sessie waarbij de deelnemers elkaar triggeren en enthousiasmeren. Voor me zelf een aantal leermomenten en veel energie. Leuk om deel te nemen!
Leerzame training! Op een frisse manier gebracht en prima in praktijk uit te voeren.
In een middag hebben wij als team veel geleerd over elkaar aanspreken, voor je zelf opkomen en elkaar verder helpen. Door de mooie scherpte hebben we al veel geleerd